Different Doors voor een representatieve houten sectionaalpoort
Gezien mijn opleiding in marketing gaat een groot deel van mijn interesse in de zakelijke markt dus uit naar niet alleen representatie van de klant (en dus inspelen op de behoefte van de klant, zo niet deze te stimuleren) maar ook naar het representatieve aspect van het bedrijf an sich. Hoe je je als bedrijf neerzet maakt namelijk veel uit voor het soort klanten dat je aantrekt. Wat is je doelgroep en waar liggen kansen? Streef je een professionele uitstraling na, denk dan zeker eens na welke aspecten allemaal als ‘visitekaartje’ gelden. Dat zit ‘m namelijk in veel meer aspecten dan je initieel misschien verwacht.
Kies bewust voor professionaliteit
Zulks werd me onlangs weer duidelijk toen ik mijn oom, die een eigen bedrijf heeft, adviseerde over de ingeslagen richtingen met zijn bedrijf en hoe deze te alterneren naar een geheel andere uitstraling, een veel professioneler overkomen. En vergis je niet, dit zit ‘m niet alleen in je huisstijl maar ook in grote mate in je huisvesting. Ik zocht voor hem een professioneel bedrijf uit dat iets kon doen aan de bijzonder slordige gevel van zijn bedrijfspand. Ontvang je (potentiële) klanten op je kantoor, denk er dan aan dat zij hun voertuig kwijt moeten kunnen. Het maakt zeker geen goede indruk je auto te moeten stallen in een garage als die van mijn oom was en hij kreeg daar van klanten ook dikwijls commentaar op, vanzelfsprekend. Ik liet hem een voorbeeld van een Different Doors – houten sectionaalpoort zien en hij was direct om. Voor de geïnteresseerde lezer heb ik aan dit artikel ook enkele voorbeelden van de verschillende mogelijkheden in de uitvoering van zo’n Different Doors – houten sectionaalpoort toegevoegd, wellicht zet het jouzelf ook op het goede spoor om te kiezen voor de professionaliteit van je bedrijf!